woensdag 26 mei 2010

Bento box lunch


Sinds enkele weken maak ik bento box lunches voor Kookman. Na 30 jaar braaf boterhammetjes meenemen, vond ik het tijd worden voor iets smakelijkers. Bij toeval kwam ik het bentobox fenomeen tegen op het internet en ik werd enthousiast door de smakelijke site van Bentobabe. De bentobox lunch is afkomstig uit Japan, waar ouders ze in de meest prachtige uitvoeringen maken voor hun kinderen om ze gezond te laten eten. Er worden complete kunstwerkjes van gemaakt.
Na enige tijd zoeken, vond ik op Marktplaats mijn eerste bento box met toebehoren en ik kon gaan knutselen. Inmiddels heb ik een tweede box erbij gekocht, zodat ze per dag afgewisseld kunnen worden.
Ik maak geen Winnie de Pooh of manga afbeeldingen, maar ik vind dat het resultaat er mag zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten